Tanie odwierty
Just another WordPress site

Budownictwo wczoraj i dzis : Dlaczego studenci potrzebują miejsca własnego

Posted in Uncategorized  by admin
September 8th, 2018

Robert Benson Public / Private, wydany w Spring 2015 numer ArchitectureBoston (obecnie) analizuje bieżące trendy w postrzeganiu przestrzeni publicznej i prywatnej oraz ich wpływ na architekturę. Zmierzając się do tak różnorodnych przestrzeni, jak przestrzeń społeczna, miejsce pracy, życie mieszkalne, transport lub terytorium obywatelskie, analizuje się, co dzieje się, gdy przecinają się pojęcia przestrzeni publicznej. W poniższym artykule, pierwotnie opublikowanym pod tytułem Cicho, proszę, Laura Wernick FAIA bada potrzebę zamkniętych, prywatnych przestrzeni w placówkach edukacyjnych. Przechodzę obok Cambridge Public Library Williama Rawna dwa razy dziennie w drodze do i z pracy. Uwielbiam przezroczystość południowej elewacji. Jest ostry i wyraźny i mogę do końca przejrzeć wszystkie czynności poznawcze, towarzyskie, czytanie i pracę. Kiedy jednak chodzę do biblioteki na badania lub studia, staram się szybko odejść od otwartości nowego budynku na stary. Z dala od tłumu znajduję półzamknięte ciche miejsce, wyłączam media społecznościowe i zabieram się do pracy. . Robert Benson W świecie obiektów edukacyjnych, modne przez ostatnie 10 lat było. z naciskiem na kształtowanie przestrzeni fizycznej w celu wspierania uczniów. wspólne wysiłki. Wielka energia została poświęcona projektowaniu mebli w klasie w celu wzmocnienia uczniów. umiejętność wspólnej pracy. Klasy zostały zaprojektowane, aby umożliwić uczniom łatwe dzielenie się pomysłami, wysiłkami i doświadczeniami. Nawet pojawienie się wszechobecnych obecnie akademickich. w miejsce tradycyjnej biblioteki pojawił się po części impuls, by stworzyć bardziej grupowe lub społeczne przestrzenie do nauki. Pozornie bezdyskusyjna logika tego wszystkiego pochodzi w dużej mierze od świata biznesu. Jak napisał Malcolm Gladwell na swoim blogu: Innowacja, serce gospodarki opartej na wiedzy, jest zasadniczo społeczna . Biznes mówi nam, że innowacje wymagają współpracy; dlatego powinniśmy szkolić naszych uczniów do pracy w grupach. Jak ludzie twierdzą, że to rozumowanie, pracujemy lepiej, kiedy wiemy, jak skutecznie współpracować w zespole. Ale co, jeśli Gladwell i reszta są w błędzie. W swoim bestsellerze Quiet: The Power of Introverts w świecie, który nie może przestać gadać, Susan Cain kwestionuje moc teorii współpracy. W ramach dłuższej debaty broniącej jej tezy, opisuje ona innowatorów, takich jak Steve Wozniak, który nocuje nocą w swojej kabinie w swoim dążeniu do stworzenia pierwszego komputera osobistego. Ona dostarcza list od samotności kochającej Karola Darwina, odpowiadającej na zaproszenie towarzyskie: Mój drogi panie Babbage ,. pisze: Jestem wam bardzo zobowiązany za przysłanie mi kartek na wasze imprezy, ale boję się ich przyjąć, ponieważ powinienem spotkać tam ludzi, którym złożyłem przysięgę wszystkich świętych w niebie, nigdy nie wychodzę. Niektóre badania wzmacniają tezę Kaina nawet w świecie biznesu. W Micie Burzy mózgów . W artykule z 2000 r. dotyczącym przeglądu strategii biznesowej, psycholog organizacji Adrian Furnham wskazuje, że wydajność rośnie wraz ze wzrostem wielkości grupy. Pisze: Jeśli masz utalentowanych i zmotywowanych ludzi, powinni oni być zachęcani do samodzielnej pracy, gdy kreatywność lub efektywność jest najwyższym priorytetem. Powiedziałeś, że istnieje przynajmniej niepewność co do korzyści płynących ze współpracy, być może nadszedł czas, aby przywrócić równowagę naszego myślenia na temat typów przestrzeni, jakich uczniowie muszą się uczyć, myśleć i być kreatywni. Czy przynajmniej niektórzy z nas potrzebują prywatności i samotności, aby wykonać najlepszą pracę. Hoodini, część kolekcji Chair Wear z holenderskiego studia projektowego Bernotat & Co, oferuje chwilę prywatności wszędzie tam, gdzie może jej potrzebować mieszkaniec. Obraz. Rogier Chang The Roeper School w Birmingham w stanie Michigan bada tę teorię. Nasza firma, HMFH Architects, została zatrudniona do zaprojektowania nowej jadalni i biblioteki dla tej szkoły dla uzdolnionych uczniów. Pierwotne rozwiązanie projektowe wymagało napełnienia dziedzińca budynku w kształcie pączka, z dodatkami do nauki obejmującymi obszary badań grupowych, przestrzenie społeczne i usługi gastronomiczne. Proponowane wspólnoty do nauki otworzyłyby się bezpośrednio w istniejącym budynku poprzez renowację biblioteki. Początkowa koncepcja obejmowała zakres przestrzeni dla różnych grup i typów działań, ale nacisk kładziono na zapewnienie możliwości współpracy. Opinie były ogólnie pozytywne, ale były głosy z uporczywym pytaniem, którego nie mogliśmy zignorować. Głosy były od studentów i pytali: Gdzie mam być sam. Kain nie byłby zaskoczony pytaniem. Opowiada o serii badań przeprowadzonych w latach pięćdziesiątych na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley na temat natury kreatywności. Jednym z najciekawszych wyników, potwierdzonym późniejszymi badaniami, było to, że t
[patrz też: jaka wilgotność w domu, przenikanie ciepła, kalkulator budowlany ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: jaka wilgotność w domu kalkulator budowlany przenikanie ciepła